Lijstjes maken met don’ts, over social media.
Dat moet je niet doen. Echt niet.
Om twee redenen.
EEN
We mogen al zo veel niet. Helemaal niet nodig om daar nog iets aan toe te voegen.
TWEE
Voor wie schrijf je eigenlijk?
Of ze snappen het al lang, en je zit voor eigen parochie te preken. Niet nodig. Webvervuiling. Zelfbelangrijkmakerij.
Of ze snappen het nog niet. Wat wil je in dat geval? Dat ze braaf gaan doen wat jij zegt? Maakt ze dat tot originele social mediagebruikers?
Neem nou deze blogpost. Volslagen overbodig. Mijn lezers zitten heftig mee te knikken, of halen hun schouders op. Ik durf te wedden dat er geen eentje tussen zit die nu denkt: “Oei! Dat moet ik niet meer doen, dan.”
Wat ik hier dan zit te doen? Zelfbelangrijkmakerij. Niks mis mee. Maar noem het niet iets anders.
de enige echte don’t in social media land: http://t.co/hPjVqa01
Begon de dag met n smile RT @Artoek: Ik zal het niet meer doen “@jjvoerman: de enige echte don’t in social media land: http://t.co/cP9Qrxrn”
RT @jjvoerman: de enige echte don’t in social media land: http://t.co/hPjVqa01
@corrieheslinga erg rommelige blogpost: die 10 twitterfouten, vind ik. bovendien: http://t.co/ZE7lTjC6